Wednesday, August 26, 2009

mungkinkah terjadi..

0 comments Published by fatin on Saturday, March 28, 2009 at 8:54 AM

Ku ulang lagi mendengar lagu itu...satu dua dan entah beberapa kali lagi...akhirnya aku tewas jua..Melihat diri indah dibalek cermin...ku intai segala kekurangan,dan jawapannya masih kosong...sekosong hatiku...Milik siap diriku ini..milik siapa hatimu lelakiku...hingga ku tak mampu menawanmu lagi.

Aku tidak cemburu pada waktu lalumu, kerana aku amat mengerti dan aku sendiri memiliki jutaan kenangan untuk ku kongsi bersamamu kelak.Tapi mungkinkah ianya terjadi???Herm!tiap kali aku berbicara...penuh harapan yang menggunung, namun aku tetap insan biasa yang kalah dengan permainan emosi. Ada waktu kekuatan melebihi kemampuan seorang insan...adakala aku hilang pedoman....aduhai!!

Tapi mugkinkah terjadi antara kita atau hanya sekadar angin lalu, atau kau sekadar mengisi malammu dengan bermimpi indah..atau mungkin aku yang tersilap tafsiran tentang kita....Yeah! ku redha pada aper yang tertulis buatku. Satu dan satu memberiku pengajaran. Mungkin tiada pelangi untukku tapi cukup sekadar kelip kelip malam. Aku bahagia begini...
Posted by fatin

No comments:

Post a Comment